Garnier Touch Point
Pro značku Garnier ze skupiny L’Oréal jsme ve spolupráci se Separation Films navrhli a vyrobili interaktivní Touch Pointy (TP) na podporu prodeje novinky Pimple Patches.
Cílem bylo propojit svět retailu s digitální kampaní a zákazníkům nabídnout nejen produkt, ale také zážitek. Naše TP vybavené dvěma obrazovkami a webkamerou umožňují zákazníkům vytvořit si pomocí AI svého avatara, zapojit se do hry s novinkou Pimple Patches a odnést si slevový kupón i dárek.
Zařízení je navrženo tak, aby bylo samostatné, snadno přenosné a plně ovladatelné na dálku. Design kombinuje hliníkovou konstrukci, moderní branding a funkčnost, která umožňuje využití TP i pro další kampaně.
Celý projekt — od návrhu konceptu, přes vývoj aplikace, technické řešení až po výrobu a logistiku — jsme realizovali za 90 dní. První eventová tour odstartovala v dubnu 2025 v Praze, Brně, Bratislavě, Košicích, Debrecínu a Budapešti.
Technické parametry:
Rozměry: 2400 × 1400 × 1400 mm (v × š × h)
Váha: cca 500 kg
Materiály: hliník, plast
Napájení: 230 V
Vybavení: 2x screen, webkamera, vlastní PC + wi-fi router
Úložné prostory: 2x uzamykatelný box pro uskladnění produktů
Sestavení: 90 minut / 3 osoby
CHCETE PODOBNÝ PROJEKT?