Garnier Touch Point

Interaktivní Touch Pointy na podporu prodeje novinky Pimple Patches

Garnier Touch Point

Pro značku Garnier ze skupiny L’Oréal jsme ve spolupráci se Separation Films navrhli a vyrobili interaktivní Touch Pointy (TP) na podporu prodeje novinky Pimple Patches.

Cílem bylo propojit svět retailu s digitální kampaní a zákazníkům nabídnout nejen produkt, ale také zážitek. Naše TP vybavené dvěma obrazovkami a webkamerou umožňují zákazníkům vytvořit si pomocí AI svého avatara, zapojit se do hry s novinkou Pimple Patches a odnést si slevový kupón i dárek.

Zařízení je navrženo tak, aby bylo samostatné, snadno přenosné a plně ovladatelné na dálku. Design kombinuje hliníkovou konstrukci, moderní branding a funkčnost, která umožňuje využití TP i pro další kampaně.

Celý projekt — od návrhu konceptu, přes vývoj aplikace, technické řešení až po výrobu a logistiku — jsme realizovali za 90 dní. První eventová tour odstartovala v dubnu 2025 v Praze, Brně, Bratislavě, Košicích, Debrecínu a Budapešti.

Technické parametry:
Rozměry: 2400 × 1400 × 1400 mm (v × š × h)
Váha: cca 500 kg
Materiály: hliník, plast
Napájení: 230 V
Vybavení: 2x screen, webkamera, vlastní PC + wi-fi router
Úložné prostory: 2x uzamykatelný box pro uskladnění produktů
Sestavení: 90 minut / 3 osoby

 

 

Videoprezentace

NÁZOR KLIENTA

The cooperation with the agency was exceptional, we really appreciated all the ideas and out of the box solutions that they came up with all along the way. Communication was very easy, smooth and effective, and the outcome speaks for itself! What is more, they always looked for long term solutions and not just quick fixes in order to really maximise our investments. We couldn’t be more happy with the agency’s work and can’t wait for our next project together!

Spolupráce s agenturou byla výjimečná, velmi jsme ocenili všechny nápady a netradiční řešení, se kterými po celou dobu přicházeli. Komunikace byla velmi snadná, plynulá a efektivní a výsledek mluví sám za sebe! Navíc vždy hledali dlouhodobé varianty a ne jen rychlá řešení, aby naše investice byly skutečně maximálně efektivní. S prací agentury nemůžeme být spokojenější a nemůžeme se dočkat dalšího společného projektu!

Lilla Szabados-Molnár

Senior Product Manager, L'Oréal Česká republika s.r.o.

Další projekt
SEO optimalizace