Rebranding prodejen BALA

Rebranding franchisingové sítě prodejen BALA. Celkem jsme zrealizovali 131 prodejen po celé České republice.

CÍL/DEFINICE PROJEKTU

  • Rebranding venkovního vzhledu prodejen BALA
  • Příprava grafiky a TD
  • Produktové focení

REALIZACE

V roce 2019 jsme vyhráli VŘ na dodavatele rebrandingu franchisingové sítě prodejen BALA. Na projektu pracovalo několik lidí. Designér a grafik, fotograf, projekt manažer, koordinátorka projektu a realizační týmy ve výrobě a na instalacích.

Část prodejen jsme zrealizovali ještě v roce 2019, zbytek prodejen v roce 2020, kdy jsme kromě jiného museli řešit dopad první vlny pandemie COVID.

ČÍSLA A ZAJÍMAVOSTI

  • celkem bylo zrealizováno 131 prodejen v celé ČR
  • na projektu bylo spotřebováno tisíce m2 fólie s potiskem, stovky m2 dibondu a najeto několik tisíc km u realizace
  • včetně přesunů jsme instalovali v průměru dvě prodejny denně

NÁZOR KLIENTA

Maloobchodní síť BALA je první nezávislá síť potravinářských obchodů v České republice, která ve svých sítích Bala a Bala Gastro v současnosti sdružuje více než 1500 členů ve všech krajích ČR. Se svými členy BALA spolupracuje formou franchísingu a zajišťuje pro ně veškerou marketingovou podporu a zprostředkovává ty nejlepší obchodní podmínky.

Výběr partnera pro venkovní rebranding prodejen byl pro nás důležitý. Cílem bylo najít partnera, který zastřeší všechny činnosti od grafika, přes výrobu i realizační týmy v terénu, což ROTF splňovalo a  dnes, s odstupem měsíců, již můžeme říct, že se nám společně podařilo naplnit náš cíl a zrealizovat všechny prodejny, které jsme měli naplánované. Reklamace byly minimální a pokud se nějaké vyskytly, tak tým ROTF k nim přistupoval vždy profesionálně. S ROTF i nadále spolupracujeme na realizacích venkovního značení u nových členů naší sítě.

Ing. Jiří Králíček

Manager franchisingové sítě Bala

Další projekt
SEO optimalizace