Rebranding franchisingové sítě prodejen BALA. Celkem jsme zrealizovali 131 prodejen po celé České republice.
V roce 2019 jsme vyhráli VŘ na dodavatele rebrandingu franchisingové sítě prodejen BALA. Na projektu pracovalo několik lidí. Designér a grafik, fotograf, projekt manažer, koordinátorka projektu a realizační týmy ve výrobě a na instalacích.
Část prodejen jsme zrealizovali ještě v roce 2019, zbytek prodejen v roce 2020, kdy jsme kromě jiného museli řešit dopad první vlny pandemie COVID.
Maloobchodní síť BALA je první nezávislá síť potravinářských obchodů v České republice, která ve svých sítích Bala a Bala Gastro v současnosti sdružuje více než 1500 členů ve všech krajích ČR. Se svými členy BALA spolupracuje formou franchísingu a zajišťuje pro ně veškerou marketingovou podporu a zprostředkovává ty nejlepší obchodní podmínky.
Výběr partnera pro venkovní rebranding prodejen byl pro nás důležitý. Cílem bylo najít partnera, který zastřeší všechny činnosti od grafika, přes výrobu i realizační týmy v terénu, což ROTF splňovalo a dnes, s odstupem měsíců, již můžeme říct, že se nám společně podařilo naplnit náš cíl a zrealizovat všechny prodejny, které jsme měli naplánované. Reklamace byly minimální a pokud se nějaké vyskytly, tak tým ROTF k nim přistupoval vždy profesionálně. S ROTF i nadále spolupracujeme na realizacích venkovního značení u nových členů naší sítě.
Manager franchisingové sítě Bala