Dosavadní spolupráce na projektech pro značku DēLonghi se společností Retail of the Future byla naprosto bezproblémová, naopak vždy s proaktivním a inovativním přístupem ze strany dodavatele. Díky kreativním nápadům, unikátnímu designu, flexibilitě a profesionálnímu přístupu celého týmu tak vznikla řada prémiových materiálů značky DēLonghi, které zdobí naše prodejní místa.
Brand Manager DēLonghi Czech Republic - Slovakia
Prohlédnout realizaciPřístup společnosti Retail of the Future k projektům realizovaných pro značku Kenwood je vždy velmi profesionální, kreativní a proaktivní, přesto s respektem k hodnotám a charakteristice značky. Díky jejich nápadům a inovativním postupům vznikl i unikátní playtable pro kuchyňský robot Kenwood Chef XL Titanium, který si plným právem zasloužil ocenění POPAI.
Společnost Retail of the future kombinuje kreativní nápady, jedinečný design, inovativní materiály a profesionální přístup celého týmu. I přes náročnost projektu jsme díky těmto vlastnostem zvládli vytvořit unikátní kolekci stojanů pro řadu tyčových mixérů Braun MultiQuick 9 pro Českou a Slovenskou republiku. Náročná instalace na obou trzích proběhla v naprostém pořádku. Vysokou úroveň kolekce potvrzuje také prezentace na POPAI AWARDS 2016. Komunikace během celého projektu byla bezproblémová.
Cílem projektu bylo aktivovat multisensorické elementy s fokusem na klíčové prvky značky Oreo – zážitek, pocity a požitek. Stejně tak bylo v zadávacím dokumentu cílem podpořit prodej Oreo novinek a potom zejména penetraci stávajících Oreo sušenek.
Jak to celé dopadlo?
Spolu s agenturou Retail of the Future se nám povedlo vyvinout zcela unikátní in-store POSM řešení – Oreo modul umístěný v kategorii Sušenek, zvýrazňující Oreo a komplementární kategorie. Oreo modul zároveň funguje jako navigace pro celou kategorii Sušenek.Tohle unikátní řešení využívá klíčové spotřebitelské insighty a poslední trendy na poli POSM
- Prémiové materiály včetně hýbající se pusy (zážitek)
- Zvuk ”křupnutí sušenky” při zaznamenání pohybu v okolí Oreo modulu (pocit a zážitek)
- Možnost změření aktuální výšky malých spotřebitelů – dětí díky nainstalovanému metru (zážitek)
- Kompaktní rozměry – pasuje do většiny uliček napříč moderními řetězci
Bohužel jsem nebyla u zrodu tohoto materiálu, ale až u implementace. Každopádně instalace proběhla profesionálně a bez problémů. Po instalaci se naše regály na cigarety doslova rozsvítily. Ostré LCD, které běží cca 16 hodin denně, upoutá pozornost. Barevný RGB pásek, kterým je celý modul orámován jakbysmet. Za největší inovaci však považuji část s otočným motůrkem, kam jemožné vložit reálný produkt, který je osvícen a točí se jak ve vitríně. Toto řešení považuji za opravdu inovativní a v tehdejší době na trhu ojedinělé.
Primárně se zaměřujeme na prodej potravin, drogistického a průmyslového zboží. Navíc provozujeme tři prodejny obuvi, ve kterých nabízíme moderní a elegantní obuv. Naším cílem bylo přirozeně nabídnout tento sortiment zákazníkům v neméně moderním prostředí při dodržení jednotících prvků s již dříve realizovanou prodejnou obuvi. Současně bylo úkolem provázat barevně design s konceptem prodejny potravin ve zcela novém pojetí s využitím přírodních materiálů. Volba partnera pro tento projekt pro nás byla důležitá a dnes, několik měsíců po otevření obou prodejen, již můžeme říci, že se nám společně podařilo naplnit náš nejvýznamnější cíl, a tím je spokojený zákazník.