Zadáním projektu bylo navrhnout a vyrobit gondolu pro prezentaci produktu „OREO“. Projekt probíhal formou VŘ, kdy si klient prostřednictvím brand manuálu specifikoval podmínky výsledného produktu.
Po úspěšném završení VŘ na design nové gondoly OERO jsme vyrobili reálný prototyp gondoly (20 dní) a prezentovali ho klientovi.
Základ gondoly vychází ze standardního regálového systému 2400x1280x600mm lakovaného nezávadným, potravinářským lakem, brandem z tištěné fólie doplněné LED světlem, 3D reklamou a interaktivní pusou s pohybovým senzorem.
„Mozek“, který ovládá klaunovu pusu, je navržen tak, aby nedošlo k ublížení zákazníků v momentě, kdy se pokouší pusu zastavit, nebo do ní strčit svoji ruku.
Realizace 2016
Cílem projektu bylo aktivovat multisensorické elementy s fokusem na klíčové prvky značky Oreo – zážitek, pocity a požitek. Stejně tak bylo v zadávacím dokumentu cílem podpořit prodej Oreo novinek a potom zejména penetraci stávajících Oreo sušenek.
Jak to celé dopadlo?
Spolu s agenturou Retail of the Future se nám povedlo vyvinout zcela unikátní in-store POSM řešení – Oreo modul umístěný v kategorii Sušenek, zvýrazňující Oreo a komplementární kategorie. Oreo modul zároveň funguje jako navigace pro celou kategorii Sušenek.Tohle unikátní řešení využívá klíčové spotřebitelské insighty a poslední trendy na poli POSM
- Prémiové materiály včetně hýbající se pusy (zážitek)
- Zvuk ”křupnutí sušenky” při zaznamenání pohybu v okolí Oreo modulu (pocit a zážitek)
- Možnost změření aktuální výšky malých spotřebitelů – dětí díky nainstalovanému metru (zážitek)
- Kompaktní rozměry – pasuje do většiny uliček napříč moderními řetězci
Mondelez International - Category / Snacking Activation Manager